2011. augusztus 4., csütörtök

Bloodlines trailer - Adrian Ivashkov

Sziasztok!

Meghoztuk az újabb friss információkat, reméljük, hogy örömötöket lelitek bennük. :)


Először is, A végső áldozat megjelenési dátuma megváltozott, így most már csak augusztus 18-áig kell várni.


~VA~

Megérkezett a következő Bloodlines trailer, mely Adrian Ivashkovról szól; és ebből kifolyólag elkészült az interjú is az őt játszó színésszel: Stephen Waldennel.



A videót megtalálhatjátok a Videók menüpont alatt is.


Ismerted a Vámpírakadémiát vagy Richelle Mead munkáját, amikor megkaptad a szerepet?
Hallottam a Vámpírakadémia sorozatról, és van néhány barátom, akik el is olvasták. Amikor megkaptam a szerepet, jó volt, hogy körül vettek, és segítettek azonosulnom a karakterrel.

Izgatott voltál a szerep miatt?
Nagyon izgatott!!! Különösen Adrian soraitól, de ő egy nagyon  srác ..
           
Mit gondolsz a karakteredről? Mi volt a kedvenc részed az eljátszásában?
Adrian úgy hangzott, mint akinek sok szórakoztató tulajdonsága van, ami azt jelentette, hogy sikerült valóban eljátszanom, és jól éreztem magam a bőrében. Szomorú története van ugyan A végső áldozatban, de őszintén szólva, az ő oldalán eljátszani, izgatottá tett engem. Csak egy nagy karaktert kellett eljátszanom.

Ijesztő volt belépni egy karakterbe, aminek sok rajongója van, erős véleménnyel?
Igazán az volt. A karakternek van egy leírása, de minden olvasónak saját elképzelése van erről is, és azok nem igazán változtatnak rajta. Az a félelmetes része, amikor arra törekszünk, hogy mindenki elégedett legyen.

Számítottál ilyen erős rajongói reakcióra, mint amilyet eddig láttál?
Nem, de nagyon jó volt látni. Bár egyesek nem a legnagyobb rajongóim, még mindig le vagyok nyűgözve a VA világ iránti szenvedélytől. Olvastam a reakciójukat egy oldalon keresztül, mely az előzetes elkészüléséhez vezetett a forgatás napján, ami lehet, hogy nem volt  ötlet!

Milyen volt találkozni a csapat többi tagjával?
Döbbenetes! Daisy, aki Sydneyt játssza ugyanazon a jégpályán műkorcsolyázott, mint ahol én tanultam meg, és mi erre nem jöttünk rá, egészen a nap feléig. Annyira szórakoztató volt velük lenni.

Jó nap volt a forgatás? Volt bármilyen vicces történet?
Az egy igazán fantasztikus nap volt! Megpróbálni kiépíteni a kapcsolatot nehéz volt, beletelt néhány próbálkozásba, majd a nap hátralevő részében Daisy (Sydney), Kate (Jill), és én nevettünk a világ elmosódásán. Ez valószínűleg jó volt nekem, mert Adrian sokat szokott inni és / vagy másnapos, ez segített bejutni a karakterébe.
A legviccesebb rész az volt, amikor megpróbáltuk bevinni a kocsit a stúdió forgatására, a nap végén. Daisy és én egy utolsó jelenetet csináltunk, és sok bosszantó időt töltöttem vele a kitűnő éneklésemmel. - Azt hiszem, igazán nagyra értékeli a Whip My Hair a saját verziómat.

Olvastad a Bloodlinest? Élvezted?
Elolvastam az első pár fejezetet a Bloodlinesból, de vissza akarok menni, és az elejétől elolvasni a Vámpírakadémia-sorozatot, majd folytatni a Bloodlinest.       

Van bármilyen üzeneted a fanoknak az előzetesek megjelenését megelőzve?
Remélem annyira szórakoztató lesz számotokra nézni, mint amilyen nekünk volt forgatni!

~VA~


Nemsokára elérhető, elkérhető lesz tőlünk egy újabb fejezet a Bloodlinesból, ám ez csak egy kiadatlan fejezet - tehát várhatóan nem lesz benne a könyvben -, amiben Adrianról van szó.


~VA~ 


Új szavazás is van a Vámpírakadémia Offical Movie Facebook oldalán, és ezúttal Natalja és Victor kiléte felől érdeklődnek itt.

~VA~


Augusztus 16-ától ismét nyaralni megyünk, de 20-a után ismét jelentkezni fogunk! A kéréseket, kérdéseket továbbra is várjuk, de a válaszra majd egy kicsit várnotok kell. Megértéseteket előre is köszönjük!

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Ismét nagyszerű munkát végeztetek!:) Gratulálok!:)

    Mit ne mondjak, mint totális Adrian-fan, nem igazán örültem neki, hogy nem Chace Crawford játszotta a kedvencemet - nálam ő Ad!:P

    De ez a srác sem annyira rossz. Második nézésre már el is hittem, hogy ő Adrian.:P

    Érezzétek jól magatokat a nyaraláson!:)

    Puszi, Erika

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszi, örülünk, hogy tetszett és hogy írtál! :)

    Hát igen, az alacsony költségvetés ezzel jár...de az jó, ha már egészen el tudtad fogadni Setpehnt.

    A pihenés pedig meglesz, köszi! :)

    Puszi:
    Alyosha & Briki Green

    VálaszTörlés