2011. augusztus 24., szerda

Bloodlines és Sydney

Sziasztok!

Mindketten haza érkeztünk, és így hoztuk is a következő információ adagot. :)


Most már önmagában is látható az új Bloodlines videó, ami majd a Videó menüpontban is szerepelni fog.



A végső áldozattal a Vámpírakadémia sorozatának vége, Rose története lezárult.
Viszont nem kell elkeseredni, mert az írónő egy teljesen új, de a régihez sok szállal kapcsolódó sorozatot indít el, Bloodlines címmel.
A történet főszereplője Sydney Sage lesz, az alkimista, aki Eddie-vel és Adriannal Jill-t kísérik el egy Palm Springs-i középiskolába, hogy elrejtsék és megvédjék a mora politikai csatározásoktól. Kaland és megpróbáltatás lesz bőven, hisz Sydney-nek együtt kell működnie az általa „természetellenesnek és gonosznak” titulált vámpírokkal és dampyrokkal; Jill és Adrian dolga sem lesz megkönnyítve, hiszen a napfényes Kalifornia nem a legideálisabb hely az éjszakai élethez szokott vámpíroknak. Mindenki azt hiszi, hogy Jill itt biztonságban lesz, hisz ezen a helyen senki nem keresne egy morát, de a dráma még csak most kezdődik…
A sorozat első részét külföldön óriási várakozás előzte meg, rajongók ezrei várják, hogy olvashassák az új kalandokat.


Forrás: Vampire Academy & Bloodlines Hungarian Fan Page

~VA~ 


Az Amerikában ma magjelenő Bloodlines – és egyben a Képregény is – első négy fejezetét a következő linken tudjátok angolul elolvasni, de hamarosan tőlünk is elkérhető lesz - továbbra is angolul.



~VA~

Elkészült Sydney interjúja is:

Ismerje meg Daisy Mastermant, aki a mi tetovált alkimistánkká vált. Daisy itt megvitatja a Bloodlines olvasását, együttműködve a többi szereplővel és a lenyűgöző Whip My Hair előadással!

Ismerted a Vámpírakadémiát vagy Richelle Mead munkáját, amikor megkaptad a szerepet?
Hallottam a Vámpírakadémia sorozatról, mielőtt megkaptam a szerepet, de még nem olvastam őket. Most, hogy összekötöttek az összes karakterrel a Bloodlines-ból, vissza akarok menni, és elolvasni őket a többi könyvben.

Izgatott voltál a szerep miatt?
Nagyon izgatott voltam! Tudom, milyen szenvedélyesek a Vámpírakadémia olvasók, és úgy gondoltam, hogy nagyszerű ötlet trailerek kiadásával előzetest adnunk nekik az új könyvről. A Penguin igazán magasra teszi a lécetés úgy éreztem, nagyon szerencsés vagyok, hogy be lettem vonva.

Mit gondolsz a karakteredről? Mi volt a kedvenc részed az eljátszásában?
Sydney egy nagyon bátor karakter, és szeretem, amit magáról gondol meg ahogy megkérdezi a dolgokat. Bennünk sok hasonlóság van, és személyiségének még jó néhány része vonatkozik rám, úgyhogy nagyon boldog voltam amiatt, hogy őt alakíthattam. A kedvenc részem Sydney-t játszva az, hogy saját magam alkothattam róla értelmezést a könyv alapján és a valóságban létrehozhatom az ő karakterét. Csakúgy, mint más olvasók, Sydney-t egy bizonyos módon láttam, és remélem, hogy a trailerben jó lett az ábrázolásom.

Ijesztő volt belépni egy karakterbe, aminek sok rajongója van, erős véleménnyel?
Ez egy kicsit határozottan ijesztő volt, tudva, hogy nekünk megannyi ember elvárásainak kell megfelelnünk a trailerekben. Életre kelteni egy könyvkaraktert nagyon nehéz dolog, mert minden olvasónak van egy saját, egyedi elképzelése, így nincs mód arra, hogy mindenkinek a kedvére tegyünk. A csapat a Penguinnél (egy könyvkiadó) átnézettminden egyes könyvet, hogy a karakterekről minden kicsi részletet megtaláljon azért, hogy mi mind egyezni tudjunk velük. Nekem ráadásul meg kellett változtatnom a szemem színét, és én csak remélhetem, hogy a rajongók élvezni fogják azt, amit értük tettünk A forgatás nagyon szórakoztató volt , és ez egy igazán nagy tapasztalatszerzés is volt.

Számítottál ilyen erős rajongói reakcióra, mint amilyet eddig láttál?
Igen, de nem olyan mértékben, mint amit kaptunk. Nagyon jó látni, hogy az emberek ennyire szenvedélyesek valamiért. Nagyon szerencsés voltam, hogy a rajongók többnyire pozitív visszajelzéseket adtak a szereposztásomról, és azt hiszem, azért is, mert Sydney nem volt olyan fontos karakter a Vámpírakadémiában, és az emberek jobban elfogadják. A Vámpírakadémia egy fantasztikus sorozat, és igazán nagyra értékelem mindezt a támogatás és bátorítást a rajongóktól. Ez értük van, úgyhogy a véleményük nagyon fontos nekem.

Milyen volt találkozni a csapat többi tagjával?
Mindenkivel nagyon szórakoztató volt együtt dolgozni, és így nagyon élvezetessé tették a napot. Mindannyian annyira pozitívak voltunk és éppen ezért voltak a többiek olyan izgatottak a forgatás miatt - mint ahogyan én is - így mindenkivel igazán jól kijöttem, és ugyanaz a cél vezértelt: hogy egy fantasztikus trailert csináljunk, amit a rajongók szeretnének! Remélem, hogy egy napon megint velük dolgozhatok a jövőben.

Jó nap volt a forgatás? Volt bármilyen vicces történet?
A nap végén Stephen biztosította számunkra a szórakoztatást azzal, hogy a "Whip my Hair"-t énekelte Willow Smith-től. Ez egy elég jó előadás volt figyelembe véve, milyen rövid a haja. Azt hihetnétek, hogy ez egy nehéz dal – és nem kell igazán sokat dolgozni rajta haha!  Összességében, ez volt a legjobb forgatási nap. A munka ilyen tehetséges színészekkel és személyzettel, akik mind elkötelezettek voltak a trailerért, ami az olvasókat izgalomba hozza és meghökkenti.

Olvastad a Bloodlinest? Élvezted?
Imádtam! Richelle Mead egy csodálatos író, és szerettem olvasni az egyes karakterekkapcsolatairól  és a világról, amit létrehozott. Ennek volt egy nagy csavarja, amire én nem számítottam, amely még jobbá tette. Tudom, hogy a rajongók határozottan nem fognakcsalódni.

Van bármilyen üzeneted a fanoknak az előzetesek megjelenését megelőzve?
Remélem, hogy tetszik a trailer, és hogy azok még izgatottabbá tesznek aBloodlinesmegjelenéséig.  Annyira szórakoztató volt a filmezés, és ti mindannyian fantasztikusakvagytok, nem tudtuk volna megcsinálni a támogatásotok nélkül!


~VA~

Az Offical Vampire Academy Movie Facebook oldalon újabb szavazást láthattok, ezúttal Tasháról és Eddie-ről. Szavazzatok, hogy az általatok választott színész kerüljön ki győztesen!

~VA~

 Elkészült egy ilyen szépség:




És nekünk most már ilyenünk is van :)




Üdv.:
Alyosha & Briki Green


4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Most is nagyon jó lett a fordítás, köszönet érte:)
    Már alig várom, hogy én is olvashassam a könyvet, biztos nagyon jó lett.
    Szép a karkötő.
    Pussz
    Cathy

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszi, örülünk, hogy jó lett! :)

    Bizony, mi is nagyon várjuk a Bloodlinest, még szerencse, hogy nem kell olyan nagyon sokat várni rá.

    Nekünk is nagyon tetszik! :D

    Köszi, hogy írtál!

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Azt a mindenit!!! Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én egyre jobban megkedvelem Sydney-t. A 4ik könyvben, mikor először felbukkant, hát majd' kitéptem tőle a hajam, annyira idegesített, most meg... Égek a vágytól, hogy elolvashassam a róla szóló könyvet!:D

    A videó is őrületesen jó. Basszus, mikor lesz már film???!!! :S

    A fordítás ismét nagyon jó lett, gratulálok!!!:)
    Köszönet érte!:)

    Izgatott várom a következő híreket.:P

    Puszi, Erika

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Igen, mi is megkedveltük Sydney-t, és örülünk is neki rendesen, hogy nem kell olyan nagyon sokat várni a magyar megjelenésre.

    A film? Igen, az is biztos nagyon jó lesz, de hogy mikor...? Jó kérdés. :S

    Örülünk, hogy tetszik a fordítás, és köszi, hogy írtál! :)

    Puszi

    VálaszTörlés