2011. július 20., szerda

Bloodlines trailer - Rose Hathaway

Sziasztok!

Van néhány újdonság, amit meg szeretnénk osztani veletek.

Elkészült egy Bloodlines trailer, ami Rose-t mutatja be, de ezúton is szeretnénk hangsúlyozni, hogy ebben a rövid videóban látott színészek nem egyeznek meg azokkal, akik majd a filmben szerepelni fognak!
Íme a videó:



És itt a Rose-t játszó színésznővel készített interjú:


Ismerje meg a 18 éves Paris Vas-t, aki bátran magára vállalta a második legjobban vizsgált szerepet, Rose Hathawayt. Beszélni fogunk vele a rajongók reakcióiról, hogy megkaptuk a megfelelő segg szétrúgó megjelenést és a Bloodlinest.

Ismerted a Vámpírakadémiát vagy Richelle Mead munkáját, amikor megkaptad a szerepet?
Határozottan ismertem a Vámpírakadémiát, mielőtt megkaptam a szerepet; jó pár barátom is nagy rajongója. Richelle Mead annyira jó, hogy létrehozott egy ilyen csodálatos sorozatot.

Izgatott voltál a szerep miatt?
Igen, nagyon izgatott voltam. És egy kicsit ideges is, mert tudtam, hogy azt a bizonyos cipőt, nehéz lesz hordani, főként az olvasás után kapott visszajelzések miatt, amiket kaptunk.

Mit gondolsz a karakteredről? Mi volt a kedvenc részed az eljátszásában?
Rose csodálatos karakter, annyira szenvedélyes és erős. Nagyon jó volt eljátszani egy bátor és kemény lányt.

Ijesztő volt belépni egy karakterbe, aminek sok rajongója van, erős véleménnyel?
Nagyon ideges voltam, hogy Roset kell eljátszanom. Azt hiszem, hogy nehéz szereplőválogatottnak lenni vagy eljátszani bármilyen karaktert, ami könyvből származik, mert mindenkinek megvan a saját, egyéni nézete és véleménye arról, hogyan is kellene kinéznie. Szóval én csak keményen próbáltam ábrázolni a hűséges és a rossz lányt, amilyen Rose, úgyhogy remélem érvényesíteni tudtam.

Számítottál ilyen erős rajongói reakcióra, mint amilyet eddig láttál?
Határozottan nem számítottam rá. Elképesztő, hogy milyen nagy volt a visszajelzés. Előreláthatóan számítottam egy kisebb fajta reakcióra, mert a Vámpírakadémia népszerű, de nem ilyen sokra.

Milyen volt találkozni a csapat többi tagjával?
A többiek fantasztikusak voltak. Egy ilyen nagy csoporttal együtt dolgozni! Jól kijöttem mindenkivel, ami olyan könnyűvé tett mindent!

Jó nap volt a forgatás? Volt bármilyen vicces történet?
A nap gyorsan eltelt, mert mi már sok forgatáson voltunk. Mindenki nagyon keményen dolgozott, a megkapott munkával pillanatok alatt végeztünk.

Olvastad a Bloodlinest? Élvezted?
Igen, olvastam és hihetetlen volt. A VA rajongók imádni fogják. Nem tudunk tovább olvasni, míg meg nem jelenik.

Van bármilyen üzeneted a fanoknak az előzetesek megjelenését megelőzve?
Tudom, hogy nem vagyok tökéletes választás mindenki számára, de nagyon keményen próbáltam Rose-t megfelelően ábrázolni. Remélem, élvezni fogod, és átragad rád is a Bloodlines iránti izgatottságom. 


~VA~

Emma Vieceli elkészítette a Vámpírakadémia- Képregény második kötetének, a Frostbite-nak (Dermesztő ölelés) a borítóját.


~VA~

A Videó menüpont alatt két Rose és Dmitrij-s videót találhattok.
Jó szórakozást hozzájuk!


Üdv.:
Alyosha & Briki Green

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Ügyesek vagytok, jó lett a fordítás! Ismételten!:)

    Hát igen, igaza van a csajszinak, nekem se ő az elképzelt Rose-om és megértem, hogy ideges volt a szerep miatt. Rose pótolhatatlan és utánozhatatlan és ember legyen a talpán, aki tökéletesen meg tudja formálni. :D
    Nagyon remélem, hogy aki a filmben játszani fogja, jó munkát végez majd. :)

    Köszi, hogy fáradtságot nem kímélve új információkat tudtunk meg imádott sorozatunkról. :)

    Ez a borító pedig... Nem vagyok egy nagy képregény fan, az már biztos, de azért megnézném közelebbről, hiszen ez is VA. :P

    Puszi, Erika

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Köszönjük, örülünk, hogy tetszett és hogy értékeled a munkánkat! Nagyon jól esnek nekünk az elismerő szavak. :)

    Mi sem így képzeltük el Rose-t, de legalább az interjúban szimpatikus volt (nekünk), amiért elismerte, hogy nehéz őt tökéletesen eljátszani, és mindenki másképp képzeli el az ő kinézetét.(Lásd a facebookos szavazást.)

    Igen, mi is reméljük, hogy a filmnél jól fognak választani, ahogy azt is, hogy hamarosan hallunk felőlük valami újat és biztatót.

    Amint lesz nagyobb méretű képünk a képregényről ki fogjuk tenni!

    Köszi, hogy írtál!

    Puszi

    Alyosha & Briki Green

    VálaszTörlés