2011. július 26., kedd

Bloodlines trailer - Dmitrij Belikov

Sziasztok!

Elkészült egy újabb Bloodlines trailer, ezúttal Dmitrijről; valamint egy interjú is az őt játszó színésszel.

Jó szórakozást!


A videó megtalálható a Videók menüpont, Bloodlines felirat alatt.


Ismerje meg a 23 éves Aris Parente-t, aki belépett az egész VA sorozat leghevesebben vitatott szerepébe. Dmitrij rajongó táborának ő volt a tökéletes hőse és most Aris beszél a nyomásról, a rajongók reakcióiról és hogy miért akarja tudatni a világgal: ő nem öreg!

Ismerted a Vámpírakadémiát vagy Richelle Mead munkáját, amikor megkaptad a szerepet?
Igen, eléggé jártas voltam a siker- könyvsorozatban. A történet nagyon kreatív és Richelle Mead brilliáns munkával tartja meg rajongóit.

Izgatott voltál a szerep miatt?
Le voltam nyűgözve a ténytől, hogy engem választották arra, képviseljem az egyik legnépszerűbb karaktert a könyvsorozatban.

Mit gondolsz a karakteredről? Mi volt a kedvenc részed az eljátszásában?
Sajnálom Dmitrijt, mert tudom, hogy min ment keresztül. Mindannyian éltünk már meg sötét időket. De az a tény, hogy végül talál kiutat a fájdalomból és győztesen jön ki, ami annyira ösztönző. Azt szintén szeretem, hogy nem számít, mennyire nyugodt és összeszedettnek tűnik, mindenki tudja, milyen kemény ő.

Ijesztő volt belépni egy karakterbe, aminek sok rajongója van, erős véleménnyel?
A rajongói tábor óriási, így tudtam, hogy mire vállalkoztam. Színészként leginkábba szerepemre összpontosítok és nem a körülöttem lévő reakciókra. Sajnos volt néhány negatív kritika, de tiszteletben tartom a rajongókat, akik olyan szenvedélyesek a sorozat iránt. Lehet, hogy nem én vagyok a tökéletes választás, de remélem, megértik azt a vágyat, amit  a szerepemre fordítottam, az akarván, hogy a legjobban tudjam alakítaniDmitrijtazon a napon.

Számítottál ilyen erős rajongói reakcióra, mint amilyet eddig láttál?
A fórumok, honlapok, blogok, Facebook csoportok, klubok puszta mennyiségével kellemesen megleptek a sorozat rajongói, és mindezek közül  mindegyiknek van már véleménye rólam. Pozitív maradtam a megjegyzésektől, amiket a rajongói oldalakra írtak, miközben gyakran nevettem is. Például, sok rajongó gondolja azt, hogy több, mint 30-nak nézek ki, de én tényleg csak 23 éves vagyok, fiatalabb is, mint Dmitrij a könyvekben. Úgy néz ki, nem használok elég naptejet!

Milyen volt találkozni a csapat többi tagjával?
Nagyon lelkes voltam, hogy találkozhattam velük. Akkor, tudtam, hogy a megfelelő helyen vagyok a megfelelő emberekkel. Mindenkiből pozitív energia sugárzott, amitől kiteljesedtem. A csapat nem is lehetett volna jobb!

Jó nap volt a forgatás? Volt bármilyen vicces történet?
Mindannyian jól éreztük magunkat. Sok koncentrációt és energiát fektettünk bele, hogy jó legyen. Tudom, hogy Paris és én idegesek voltunk a kapcsolatunk és a kémiai dolgok miatt.

Olvastad a Bloodlinest? Élvezted?
A Penguin eléggé elzárva tartotta, így nem kaptam rá esélyt. A szereplő társaim közül néhányan többet is mondtak a soraiból, ami a könyvből származott. Eltöltöttem egy kis időt arra, hogy néhányszor az oldalakra megpróbáljak rálesni, és az a pillanat, amit megfogtam, elég bámulatosnak hangzott.

Van bármilyen üzeneted a fanoknak az előzetesek megjelenését megelőzve?
Ne ítélj el engem! Összességében én csak azt szeretném, hogy mindenki tudja, milyen keményen dolgoztam, hogy Dmitrij lehessek azon a traileren és remélem, akiknek nem tetszett az alakításom, élvezhetik az egyéb szempontokat, mint például hogy ez egy Bloodlines előzetes. Ezek csak a trailerek, úgyhogy ülj le, pihenj, és élvezd!


~VA~

Az Agave Facebook oldalán elindítottak egy szavazást arról, hogy három borító közül melyiket szeretnénk majd viszont látni a polcokon. Szavazzatok, hogy a nektek tetsző kerüljön ki győztesen!
Tehát, melyik legyen a Bloodlines borítónk?





~VA~

A Facebook Offical Vapmire Academy Movie oldalán immár Mia és Mason szerepére is keresnek itt színészeket. Szavazz, hogy a te kedvenced nyerjen!


~VA~

Egy fiatal felnőtt könyvekkel foglalkozó blogon szavazást indítottak arról, hogy a felsorolt könyvek férfi szereplői közül, ki a legméltóbb a Bad Boy elnevezésre.
Ezen a szavazáson nem meglepőmód Richelle Mead Vámpírakadmémiája is érdekelt, mégpedig Dmitrij karakterével. Szavazzatok, hogy egy újabb díjat zsebelhessen be kedvenc orosz dampyrunk!


~VA~

Ha látni akarjátok, Emma Vieceli hogyan rajzolja meg Dmitrijt, akkor ezt most itt megtehetitek. Higgyétek el, érdemes megnézni!


~VA~

A Képgaléria pedig újabb képekkel gazdagodott.




Reméljük, ismét kedvetekre tehettünk!


Üdv.:
Alyosha & Briki Green

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Hát, mit is mondhatnék. Ránézésre tényleg nem tűnik 23-nak, és Dmitrij-t sem ilyennek képzeltük el, az tuti. De az interjúban aranyos volt, legalábbis szerintem. :)

    Szavaztam a borítóra is, természetesen a 2-ra, mert szerintem az a legjobb. Remélem a kiadó tényleg így akarja majd piacra dobni és nem... :D

    A képregényes videó nagyon érdekes. Hihetetlen egyesek mire nem képesek... Bámulatos!:)

    A képek is nagyon jók. :)

    Ismételten nagy-nagy köszönet a munkátokért!:)

    Puszi, Erika

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nekünk sem tűnt 23-nak, viszont, más képeken, amikor egy kicsit borostás, nem is olyan rossz. De persze annyira nem Dmitrij-es.

    Mi is reméljük, hogy komolyan gondolják ezt a borító dolgot, de már maga a kezdeményezés is értékelendő, hogy megkérdezik a rajongókat, melyiket szeretnék.

    Jaj, nekünk is tetszett a rajzos videó! Fantasztikus, ahogy megcsinálta!

    Örülünk, hogy tetszenek a képek, amint lesznek újak, azokat is feltesszük.

    Hát, legalább tudjuk, hogy Neked és még pár embernek érdemes csinálni. :) Köszi, hogy írtál!

    Puszi

    Alyosha & Briki Green

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Egyetértek veletek. Én se igazán így képzelem el Dimitrit viszont jó fejnek tűnik és az alakítása se lett rossz :)
    Nagyon jó a fordításotok.
    Üdv:
    Cathy

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Igen, ha nem is Dmitrijes, legalább jófej! :)

    Örülünk, hogy tetszett a fordítás, és köszi, hogy írtál!

    Üdv.:
    Alyosha & Briki Green

    VálaszTörlés