2011. április 2., szombat

Interjú II.

Sziasztok!



Elkészült a második felvonás, melyet mi fordítottunk, szóval lehetnek benne hibák, de reméljük, hogy így is érthetően és élvezhetően sikerült.

Sok olvasónk hihetetlenül szomorú, hogy a Vámpírakadémia sorozat véget ért. Milyen érzés volt befejezni?
Számomra ez nem volt olyan szomorú dolog, mint másoknak! Mindenképpen nehéz befejezni egy olyan sorozatot, amiben sok munkád volt. De amikor elkezdtetem írni, tudtam, hogy a történetnek egyszer vége lesz, így bizonyos dolgokat még bele tudtam tenni a Last Sacrifice-ba. Különben is, a Bloodlines-nak hála nem áll meg a történet világa! Bizonyos szempontból, én még nem is érzem, hogy a VA véget ér. Csak átalakul.


Mivel a rajongók szomorúak a Vámpírakadémia vége miatt, szeretnének hallani egy kis információt az új sorozatról, a Bloodines-ról. Tudsz nekünk mesélni egy kicsit róla?
A Bloodlines rögtön a Last Sacrifice eseményei után folytatódik. A történet mesélője Sydney, az alkimista, így a vámpírok világát egy ember szemszögéből ismerhetjük meg.  Dél-Kaliforniában játszódik a történet, ami napos és vidám az embereknek – de vámpíroknak már kevésbé az. 
(Javítva Lupi által, akinek itt is nagyon szépen köszönjük!)



Lesznek ismerős karakterek a Bloodlines-ban?
Rengeteg. A főbb karakterek Sydney, Jill, Eddie és Adrian lesznek majd. Arra is lehet számítani, hogy egyéb kedvenc szereplők is feltűnnek majd a Vámpírakadémia sorozatból.

Van egy Vámpírakadémiás képregény, amely ezen a nyáron érkezik meg. Tudnál mesélni erről a projectről?
Ez a Vámpírakadémia első könyvének a képregényes adaptációja, amely Augusztus végén fog megjelenni. Mint minden adaptációból, ebből is ki van vágva néhány jelenet, de dolgoztam azon, hogy minden kulcsfontosságú elem benne maradjon. Emma Viceli készít mindent, ami a művészethez kapcsolódik és igazán szép munkát végzett. Valamint a jövőbeli köteteken is ő fog dolgozni.

Oké, itt van az újabb kérdés, amit felteszek minden embernek, akivel interjút készítek: Azt vettem észre, hogy az írok többsége, akit Twitteren követek, mesél azokról a zenékről, amire írni szoktak. Milyen tervezés vagy légkör segít neked abban, hogy írni tudj?
Igazából nem szoktam zenét hallgatni írás közben. A szervezés segíti elő számomra leginkább azt, hogy nyugodtan tudjak írni, zajok nélkül. Ha zene megy, zaklatott leszek és azokra a szavakra figyelek, amit hallok, és nem a sajátjaimra. Nekem csak arra a projectre szabad koncentrálnom, amin dolgozom.

Ki a kedvenc kitalált vámpírod? (a sajátodon kívül)
Tudod… Nem vagyok biztos abban, hogy elő tudok rukkolni eggyel. Tényleg nem sok szórakoztató vámpíros könyvet olvasok vagy vámpíros tévé műsort, filmet nézek. Azt hiszem, a tudatalattim hozzáállása az, hogy „ne vidd haza a munkádat.” Azt mondják, szeretem ezt a kérdést a kitalált vámpírokról. Most gondolkodnom kell, hogy tudok-e mondani egyet…

Mi a kedvenc vámpíros könyved, filmed és műsorod?
Olvastam néhány vámpíros könyvet és talán Rachel Caine Morganville-i Vámpírok sorozata a kedvencem. Olvastam egy párat közülük, és egyszerűen imádtam a stílusát. Nagy rajongója vagyok a Weather Warden sorozatának is. Ő az egyike azoknak a hihetetlen íróknak, akik bármely témában tudnak alkotni, és szórakoztató őket olvasni.

Hallom, hogy te részese vagy annak a  projektnek, amely segít a Japánban élő áldozatoknak. Meg tudod nekünk mondani, te miként segíthetsz, és az olvasók hogyan tehetnek valamit?
Ez valójában az írók egy csoportja, akik dedikált könyvek eladásával adományoznak az eBay-en. Az összes bevétel pedig azoknak a jótékonysági intézményeknek megy, amelyeket a szerzők választanak ki, de ezen kívül minden olyan csoportnak is jut belőle, melyek Japánban dolgoznak. Néhány ilyen jótékonysági szervezet közé tartozik az Amerikai Vöröskereszt, a Menedékház és az Orvosok Határok Nélkül. Az eladó neve "könyveket, hogy adakozz", és azok, akik érdeklődnek rákereshetnek az eBay-en, ahol egy listán fel van sorolva, hogy mik közül lehet választani.



És végül, milyen projecteken dolgozol jelenleg? Bármi, amikre figyelnünk kellene?
A legtöbb időm a három könyvsorozatom körül forog. A Vámpírakadémián és a Bloodlines-on kívül két felnőtteknek szóló könyvsorozatot írok – a Dark Swant és a Georgina Kincaidot. Mindkettő hamarosan kiadásra kerül, szóval ezeknek a befejezésével foglalkozom, valamint a Bloodlinest fényesítgetem. Végül valószínűleg el fogok kezdeni egy másik felnőtteknek szóló sorozatot, de ezen nem gondolkoztam még olyan sokat. Az viszont egy jó dolog, hogy az olvasók várják a Vámpírakadémia: The Ultimite Guide-ot, mely szeptemberben meg is jelenik. Michelle Rowen szerző végzi el a legtöbb munkát a művön, ami egy igazán vicces összeállítása lesz a Vámpírakadémia világának.

Üdv.:
Alyosha & Briki Green 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése