2012. június 28., csütörtök

Zene a TGL karaktereihez és néhány videó

Sziasztok!

Érdekes információkat osztott meg Richelle Mead az Omnivoracious oldalon keresztül. Azt már korábban is megtudhattuk, hogy az írónő nem szokott zenét hallgatni írás közben, csendben dolgozik. De a kocsiban vagy az edzőteremben szeret zenét hallgatni, és némelyik szám meg is ihleti őt a The Golden Lily karaktereivel kapcsolatban.
És most itt az öt legjobb dal, ami a karakterekre emlékezteti.

Sydney dalaOther Side of the World by KT Tunstall

Ez a dal egy távkapcsolatról szól, de néhány sora Sydneyre emlékezteti az írónőt. Szabad fordításban: "Vár, mint egy jéghegy/ Arra vár, hogy változzon/ De belül fázik/ Olyan akar lenni, mint a víz."
Nagyon sok vágyakozás van benne, és ez tökéletesen leírja Sydneyt. Mindig a helyes utat választja, ezért sokszor hidegnek tartják - néha még ő maga is ezt gondolja magáról -, de az idő előrehaladtával láthatjuk, hogy egy élénk, szenvedélyes természetű nő, aki arra vár, hogy végre felszabadítsák.

Adrian dalaHurricane Drunk by Florence and the Machine

Ez egy durva dal az önpusztításról és a szerelem elvesztéséről. Határozottan Adrianről szól a Vámpírakadémia és a Vérvonalak sorozatok elején.
"Nincs olyan fal, amely megmentene/ Nincs alvás, nincs semmi köztem és az eső között/ És most nem menthetsz meg engem./"
Ezek a sötét hangulatok vele együtt nekünk is fájnak. Richelle legszívesebben azt mondaná, hogy vége a viharnak, de még egy kicsi fájdalmat el kell viselnie a fiúnak. Habár az is lehet, hogy a végére Adrian némileg látni fogja a fényt.

Eddie dala - Hero by Nickelback

Igen, bevallom: Nickelback fan vagyok - mondta Richelle. Ez a dal illik Eddiehez, mert ő egy igazi hős. Erős és bátor, aki nagyon keményen próbál „mini Dmitrij” lenni.  De ami igazán megütött, amikor vettem egy közelebbi pillantást a dalszövegre és a következő verse-re:
"Most, hogy a világnak nincs vége/A szeretetét neked küldöm/ Ez nem egy hős szerelme/ Így félek, hogy nem fog működni."
Sok szempontból remekül leírja Eddie érzéseit Jill iránt. Nem hiszi, hogy elég jó neki, - vagyis inkább nem hiszi, hogy Eddie mint férfi, egy átlagos dampyr elég jó neki. És igen, nem hajlandó beismerni az érzéseit, és csak arra összpontosít, hogy tökéletes legyen, jobb, mint egy testőr, mert azt gondolja, ez minden amivel támogathatja őt.


Jill dala - Just a Girl by No Doubt

Mikor Richelle Jill dalára gondolt - az édes, ártatlan Jillre - akkor rögtön valamilyen szomorú balladára gondolt. De aztán eszébe jutott ez a dal, mely pontosan ezt mondja: mindenki gyámoltalan fiatal teremtésként írja le, akit védelmezni kell.
"Ó, én csak egy lány vagyok, szép és kecses/ Szóval nem engedik, hogy legyenek jogaim."
Erről szólt Jill élete, mióta megtudta, hogy nemes. Mindig helyette döntöttek, és úgy rángatták, mint egy játékbabát. Azonban érdekes a dal dacos hangja. Az énekesnő nem fogja elviselni a dédelgetést... ahogy Jill sem.

Angeline dala - Hand in My Pocket by Alanis Morissette

Angeline dala az, ami még meglepte Richelle-t. Ha rágondolunk, akkor néhány dühös lány dal jutna az eszünkbe, de végül ezt választotta az ellentmondások miatt, amelyek mindannyiunkban ott vannak.
"Éretlen vagyok, de bölcs is/ Kemény, de barátságos baby/ Szomorú vagyok, de nevetek."
Angeline a kemény oldalát mutatja, de belül titokban retteg az új világtól, amiben belekerült. Hideg és összeszedett a harcokban, azonban látni fogjuk a lány valódi természetét, mert ő több egy Isten háta mögötti vidéki lánynál.

~VA~

Ezen kívül pedig Mead néhány kérdésre is választ ad a The Golden Lilyvel kapcsolatban.



A The Golden Lily teaser trailer már tv változatban is elkészült:




És itt egy újabb Vámpírakadémia videó:



Üdv.:
Alyosha & Briki Green


4 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Hűhaaa...:D:D

    Sydney dala szerintem abszolút találó. Richelle nagyon jót választott.:)

    Adriannek én egy kicsit depisebb zenét képzeltem el, de ez sem volt rossz.:)

    Csípem a Nickelbacket, de ezt a számot valahogy nem találták el szerintem.:S És Eddie-hez sem illik... De ez csak az én véleményem.:)

    Jillé viszont nagyon is tetszett.:D:D

    Angeline... Hát vele eddig nem sok kapcsolatunk volt, és ami volt is, az sem a legjobb... Nekem személy szerint ő nem volt szimpi, de remélhetőleg ez a TGL-ben majd megváltozik.:)

    Köszi az infókat!:D
    Nagyon várom már a könyvet!:D:D

    Puszi, Erika

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Sydneyé tényleg jó; de ki tudja, ez végülis a The Golden Lily-beli Ad jellemzője, amit nem olvastunk. Lehet, hogy már kezdi túltenni magát a dolgokon. Legalábbis reméljük. :)

    Ó, pedig szeressük Eddie-t! :D És a szám is tetszik nekünk, passzol hozzá.

    Jillé tényleg jó, meglepő, de van benne valami :)

    Angeline azért vicces volt, ahogy meg akarta tépni Rose-t. :D És végülis csak még most fogunk róla többet megtudni. Lehet, meg fog változni róla a véleményed. ;)

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Hát nekem a zenék annyira nem az ízléseim, de nem rosszak :) Szerintem szeretni fogom Angelinet, a 6.-ba mikor el akart jönni Rosékkal én ott nagyon sajnáltam, és el tudom képzelni miért olyan amilyen :)
    Már alig várom, hogy olvashassam a TGL-t, imádom Adriant és Sydneyve nagyon könnyen tudok azonosulni :). Reméljük Adrian azért nem fog sokáig szenvedni... :)

    pussz
    Cathy

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Nos, elég változatosak ezek a számok. :)
    Mi is nagyon várjuk már Angeline felbukkanását. És biztos jelentős szerepe lesz a TGL-ben - ezek után. Kíváncsiak vagyunk, mire célozgatott Mead a valódi természetével kapcsolatban.

    Reméljük, hamarosan megjelenik már a TGL, már nagyon furdal a kíváncsiság.

    Puszi

    VálaszTörlés