2011. február 19., szombat

Liebster Blog díj



Sziasztok!

Nagy meglepetésként ért, hogy kaptunk egy díjat annepage-től, amit nagyon szépen köszönünk neki! Sose gondoltuk, hogy egyszer minket is ér egy ilyen megtiszteltetés.


A díjjal kapcsolatos szabályok:
1, Egy bejegyzés amiben a díj logója megjelenik és a szabályok feltüntetésre kerülnek.
2, Belinkelni azt a személyt, akitől a díjat kaptad és tudatni vele, hogy elfogadod.
3, Továbbadni 3-5 tehetséges, lehetőleg kezdő blogtársadnak és ezt tudatni is velük.

Tovább adjuk:  


Üdv.:
Alyosha & Briki Green

6 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Köszönöm szépen a díjat, nagyon hálás vagyok érte! :D

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Először is szeretném elmondani, hogy nagyon nagyon szépen köszönöm ezt a díjat, megtiszteltek vele! :)
    Be kell valljam, nagyon meglepődtem, hogy általam ismeretlen nevek adtak nekem egy díjat. Ami igazából nem baj, csak jó lett volna, ha nem így tudom meg, hogy akadnak még olvasóim... Ez engem egy picit bánt. Tudjátok, rengeteg munkám van a történeteimben/novelláimban, és utána alig kapok visszajelzéseket. Persze ez is visszajelzés, de tényleg örültem volna, hogy ha nem csak így tudom meg, hogy Ti is olvastátok néhány írásomat. Egy mondat is elég lett volna néha a chatbe, de most már mindegy.
    Tényleg köszönöm a díjat, megtiszteltek vele, de kitenni nem fogom, mert pontosan ezért nem szeretem a díjakat.
    Nos, még egyszer köszönöm, és megértem, ha ezek után esetleg valakinek ellenszenves leszek, de én benina kezdeményezésével értek egyet, hogy bizony a szavak többet érnek, mint a díjak.
    Ettől függetlenül még egyszer köszönöm, hogy én is megkaptam, hogy gondoltatok rám!

    xoxo, Nocy :)

    Ui.: Nagyon jól néz ki a blogotok, és látszik, hogy rengeteg munka van benne, gratulálok hozzá :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon szívesen.
    Ami pedig az ismeretlenséget illeti, azért van, mert csak most találtunk rá a blogodra.
    A díj szabályzat szerint kezdő blogoknak kell továbbítani ezt az elismerést, így ez irányban kezdtünk el kutakodni, és találtunk végül rád. Mivel tetszettek az írásaid és a blogod külszíne, rád esett az egyik választás.
    Idő szűkében kommentárt valóban nem hagytunk magunk után, hisz tényleg siettünk minél hamarabb eleget tenni a szabálynak, de ami késik, nem múlik.
    Arról pedig nem tudtunk, hogy csatlakoztál Benina kezdeményezéséhez – lévén, hogy nem láttuk a blogodon ennek nyomát, mint pl.: az ezt hirdető képet. De szíved joga eldönteni, elfogadod-e vagy sem.

    Üdv.:
    Alyosha & Briki Green

    VálaszTörlés
  4. Szia Beatrix!

    Nagyon szívesen, örülünk, hogy örömet okoztunk neked ezzel! :)

    Üdv.:
    Alyosha & Briki Green

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Köszönöm még egyszer, hogy gondoltatok rám, és hogy tetszettek az írásaim :) Így már minden érthető, és semmi gond, én már viszonylag hozzászoktam ahhoz, hogy nem sok komit kapok :)
    Ami pedig a képet illeti, valóban nincs fent, de pótlom ezt a hiányosságomat is majd!

    Köszönöm, hogy vettétek a fáradtságot, és válaszoltatok a kommentemre, és sok ihletet kívánok Nektek a továbbiakban is!

    xoxo, Nocy :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Nagyon szívesen a díjat, és az írásaid is jók.
    Sajnos kritika hiányban pedig szinte minden bloger szenved.

    Köszönjük a jókívánságokat, neked is sok ihletet kívánunk!

    VálaszTörlés